Нетрадиційні підходи
до класифікації методів навчання
Поряд з уже існуючими підходами до класифікації методів навчання останнім часом ученими-дидактами розробляються альтернативні, нестандартні системи класифікацій. Переглянути>>>
КОНФЛІКТИ. УРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ В КЛАСНИХ КОЛЕКТИВАХ
Поняття конфлікту досить широко висвітлено в психолого-педагогічній літературі. Конфлікт як складне соціальне явище характеризується багатьма параметрами. Найважливішими з них є його сутність, структура, причини і динаміка. Переглянути>>>
Ігри на уроках словесності
Вивчення української мови відбувається згідно із програмою загальноосвітньої школи, у якій чітко визначено у вивченні української мови чотири змістові лінії - комунікативну, діяльнісну, лінгвістичну, лінгвокраїнознавчу. Також визначено три мети навчання: навчальну, розвивальну, виховну. Переглянути>>>
вони народились в інші часи...
Демократія не виникне сама по собі, а демократизація суспільства не відбудеться без участі кожного. Школа - модель суспільства і, говорячи про права людини, рівність і свободу, дитячу особистість треба поставити в центрі всієї діяльності, щоб вона була посередником у взаємодії суб'єктів навчання. Переглянути>>>
Інноваційні методи навчання та викладання
Не навчайте дітей так, як навчали вас, -вони народились в інші часи...
Демократія не виникне сама по собі, а демократизація суспільства не відбудеться без участі кожного. Школа - модель суспільства і, говорячи про права людини, рівність і свободу, дитячу особистість треба поставити в центрі всієї діяльності, щоб вона була посередником у взаємодії суб'єктів навчання. Переглянути>>>
ЧАСИ ЗМІНЮЮТЬ ТРАДИЦІЇ
Ми дуже довго зберігали старі традиції у методах навчання, непохитно вбачали в собі керівників юнацтва, чий авторитет є безперечним. Якщо подивились іншими очима на себе: дійсно, все у наших руках, ми звикли думати за клас в цілому і за кожного учня. А що ж наш учень? Переглянути>>>РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
Критичне мислення - скоріше вміння, ніж знання, яке визначається такими характеристиками:Критичне мислення - продуктивна й позитивна розумова діяльність. Люди, які вміють критично мислити, живуть активним життям, відчувають себе творцями та реформаторами свого життя. Майбутнє здається їм відкритим і залежним від їхньої волі, а не закритим і зумовленим наперед. Підходячи до всього критично, ми усвідомлюємо всю різноманітність цінностей, реакцій, суспільних структур. Переглянути>>>
Час диктує свої умови
Актуальність використання інноваційних методів навчання зумовлена тим, що потрібно зацікавлювати учнів у навчанні. Вони народились в інші часи, тому не слід навчати їх так, як навчали нас. За цей час відбулося багато змін. І разом зі змінами в суспільстві відбуваються зміни і в освіті. Учням вже мало почути пояснення матеріалу і виконання впав з підручника, їм потрібно щось більше, цікавіше, сучасніше, новіше. Переглянути>>>НОВІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ У ВИКОНАННІ СУЧАСНИХ ЗАВДАНЬ В ОСВІТІ
У сучасній освіті існує чотири основні концептуальні поняття, які визначають методологію сучасних освітніх програм:Спілкування. Ключове поняття при навчанні учнів літературним умінням (читанню, письму, умінню говорити, слухати), візуальним видам мистецтва, математиці. Переглянути>>>
МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙ В НАВЧАННІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Українська мова створює основу для інших предметів школярів, застосування знань на практиці, розвитку творчих нахилів. І це цілком можливо, якщо знання, які здобувають учні, орієнтовані не на формальне запам’ятовування, а на осмислення фактів, процесів, на з’ясування причинно-наслідкових зв’язків між діями людини і кінцевими результатами. Переглянути>>>ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Індивідуальний підхід - основа реалізації особистісно зорієнтованого навчання. Методи індивідуалізованого навчання сприяють упровадженню принципів толерантності та рівноваги в навчальному середовищі, а також підвищенню ефективності навчання. Реагуючи на широкий спектр можливостей, стилів навчання, потреб та індивідуальних особливостей учнів, педагог демонструє, що прийняття розбіжностей є важливою соціальною цінністю. У рамках цього процесу викладач формує навички, необхідні для реалізації цих цілей на практиці. Переглянути>>>Теоретичні основи та поняття креативності
Креат́ивність — (лат. creatio — створення) — творча, новаторська діяльність; новітній термін, яким окреслюються «творчі здібності індивіда, що характеризуються здатністю до продукування принципово нових ідей і що входять в структуру обдарованості в якості незалежного фактора». Переглянути>>>РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
Критичне мислення - скоріше вміння, ніж знання, яке визначається такими характеристиками:Критичне мислення - продуктивна й позитивна розумова діяльність. Люди, які вміють критично мислити, живуть активним життям, відчувають себе творцями та реформаторами свого життя. Майбутнє здається їм відкритим і залежним від їхньої волі, а не закритим і зумовленим наперед. Підходячи до всього критично, ми усвідомлюємо всю різноманітність цінностей, реакцій, суспільних структур. Переглянути>>>
Немає коментарів:
Дописати коментар