ЧАСИ ЗМІНЮЮТЬ ТРАДИЦІЇ
Ми дуже довго зберігали старі традиції у методах навчання, непохитно вбачали в собі керівників юнацтва, чий авторитет є безперечним. Якщо подивились іншими очима на себе: дійсно, все у наших руках, ми звикли думати за клас в цілому і за кожного учня. А що ж наш учень?А в нього в результаті нашої всеохоплюючої відповідальності немає і найменшого уявлення про те, шо ж собою являє його власний шлях пізнання.
Ми претендуємо на занадто значну роль в інтелектуальному та духовному житті дитини, не враховуючи, що можливості педагога досить обмежені, а натура людини, навіть не дорослої — дуже складний механізм.
Зважаючи на це була створена концепція дослідження, яка ґрунтується на положеннях, засадах:формування загальнонаукових знань учнів ЗОШ має здійснюватись, проводитись з урахуванням теоретичних і методичних положень вітчизняної та зарубіжної дидактики і методики навчання. Це зумовлює необхідність аналізу цього процесу в єдності його елементів і зв’язків.
Дослідження полягає в тому, що засвоєння учнями навчальних матеріалів буде ефективнішим та якіснішим, рівень розумового розвитку учнів підвищиться, якщо навчальний процес буде здійснюватися із застосуванням інноваційних технологій навчання (модульної, проектної, комп’ютерних технологій), що передбачатиме розв'язання учнем або групою учнів певних проблем, в інтегруванні знань, умінь із різних галузей.
Підсумовуючи все, що викладено вище, можна зробити висновок, що застосування інноваційних методів у навчанні - одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку світового освітнього процесу. У вітчизняній загальноосвітній школі в останні роки застосування цих методів й інших засобів стали все частіше використовуватися при вивченні більшості навчальних предметів.
Це істотно вплинуло на процес одержання знань. Нові технології навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій дозволяють інтенсифікувати освітній процес, збільшити швидкість сприйняття, розуміння та глибину засвоєння величезних масивів знань.
Інтегрування звичайного уроку з інноваційними методами навчання дозволяє зробити процес навчання більш цікавим, різноманітним, інтенсивним. Зокрема, стає більш швидким процес запису визначень, теорем та інших важливих частин матеріалу, тому що вчителю не доводиться повторювати текст кілька разів, учневі не доводиться чекати, поки вчитель повторить саме потрібний йому фрагмент. Допомагає їм краще оцінити здібності і знання дитини, зрозуміти його, спонукає шукати нові, нетрадиційні форми і методи навчання, стимулює його професійний ріст і все подальше освоєння нових методів.
Застосування на уроці інноваційнихметодів дозволить вчителю за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу, що вивчається у всіх учнів і своєчасно його скоректувати. При цьому є можливість вибору рівня складності завдання для конкретного учня
Немає коментарів:
Дописати коментар